Vouchery podarunkowe, czy też znane karty podarunkowe z biegiem lat zyskały ogromną popularność. Vouchery personalizowane mogą posłużyć jako prezent dla klienta, a dla właściciela przedsiębiorstwa jako skuteczne narzędzie marketingowe. Bon podarunkowy można znaleźć w sklepie, w salonie kosmetycznym czy w gabinecie masażu. Dlaczego karta podarunkowa to dobry sposób na promocję firmy? Jak powinien wyglądać bon podarunkowy, aby przyciągnąć klientów? Podpowiadamy!
Vouchery personalizowane – dlaczego warto je mieć w swojej firmie?
Urozmaicając swoją ofertę o vouchery personalizowane firma może wiele zyskać. Jest to skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży, zwłaszcza w okresie bożonarodzeniowym. Dla wielu osób wybór prezentów to ogromne wyzwanie. Szczególnie ciężko wybrać odpowiedni podarunek, gdy nie jesteśmy pewni upodobań i gustu adresata prezentu. W tych sytuacjach vouchery personalizowane okazują się bardzo pomocne. Obdarowany użyje prezentu w dowolnym momencie, na usługę, która najbardziej go interesuje. Za pomocą bonów podarunkowych firma ma szansę na pozyskanie nowych klientów, a świadomość o istnieniu marki wzrasta.
Przygotowanie, personalizacja i realizacja bonów podarunkowych nie jest bardzo kosztowną praktyką. Za niewielką cenę zyskują Państwo skuteczny sposób na promocję marki. Vouchery personalizowane to produkty, gwarantujące powrót klientów do sklepu czy salonu. Adresat prezentu będzie zobowiązany wykorzystać bon w określonym czasie, co dodatkowo napędza sprzedaż.
Jak powinien wyglądać bon podarunkowy?
Bon podarunkowy powinien odpowiednio się prezentować. Przy opracowywaniu projektu vouchera należy uwzględnić pasujący do marki design. Zastosowanie podobnych barw, motywów zwiększy wartości wizualne. Voucher personalizowany musi więc stanowić spójny element marki. Doskonałym pomysłem jest zastosowanie tych samych rozwiązań w przypadku wizytówek, plakatów, czy bonów, a więc wszystkich narzędzi marketingowych.
Zdecydowanie lepszym wyjściem będzie wydruk bonów na sztywnym kartonie. Materiał będzie o wiele wytrzymalszy, dzięki czemu bez trudu doczeka swojej realizacji. Smukły, podłużny format DL pozwoli zawrzeć wszystkie najważniejsze informacje, a treści będą przejrzyste i zrozumiałe. Do wyboru mają Państwo również metodę wykończenia. Mat jest niezwykle elegancki, dlatego idealnie sprawdzi się w przypadku voucherów świątecznych, okazjonalnych. Stosowana często kreda będzie równie spektakularna, dlatego wybór w tym przypadku nie jest prosty.
Tworząc zamówienie na bony podarunkowe, nie sposób również pominąć niezbędnych informacji. Wśród niezbędnych informacji wyróżnia się: dane adresata prezentu, adres i nazwę wykonawcy, kwotę, na jaką opiewa bon czy dane kontaktowe. Voucher powinien posiadać również informacje dotycząc ważności i dodatkowych warunków wykorzystania.
Gdzie zrealizować projekt graficzny vouchera?
Jeżeli zastanawiają się Państwo nad rozszerzeniem swojej oferty o vouchery, warto wybrać firmę, która specjalizuje się w realizacji produktów reklamowych. Po najlepsze oferty voucherów personalizowanych odsyłamy Państwa na stronę drukomat.pl. Bez trudu dopasują Państwo najważniejsze parametry, w zgodzie z oczekiwaniami. Realizacja jest bardzo szybka, a przesyłka dostępna nawet poza granicami kraju. Doświadczenie w branży i nieposzlakowane opinie klientów to gwarancja zadowolenia. Vouchery personalizowane to formy prezentów, które nie rozczarują. W Państwa firmie nie powinno zabraknąć bonów prezentowych, które biją rekordy popularności przy różnych okolicznościach. Vouchery to szansa na zwiększenie obrotów i świadomości o istnieniu marki na rynku.