Ostatnimi czasy nie da się nie zauważyć wszechobecnej mody na wszystko co retro i w duchu vintage.
Wspomniany trend widoczny jest również w wielu formatach reklamy zewnętrznej takich jak neony LED, których uniwersalność pozwala im doskonale się sprawdzać również jako element reklamowy wewnątrz naszej firmy. To bardzo efektowne, skuteczne i pożądane przez reklamodawców narzędzie marketingowe z pewnością pozytywnie wpłynie na zainteresowanie potencjalnych klientów naszymi produktami lub usługami.
Co kryje się pod pojęciem neonów LED?
Neon LED to nic innego jak taśma ledowa zamknięta w hermetycznej osłonie z PVC lub silikonu. Może emitować biały kolor o różnej charakterystyce i natężeniu światła lub też dzięki zastosowaniu kolorowej osłony barwionej w masie – każdy inny dostępny w palecie barw. W zależności od naszych oczekiwań wyrażonych profesjonalnym projektem, ostateczny produkt może przyjąć postać pojedynczej litery, znaku specjalnego, napisu, obrysu określonej postaci, budynku lub też stanowić jedną skondensowaną kompozycję stworzoną z powyższych elementów.
Jak mówi Remigiusz Rygoł, właściciel agencji reklamowej GrawerPix: “Neony LED doskonale łączą w sobie ducha retro i współczesności, dzięki czemu w nieszablonowy sposób pomogą zareklamować Twoją firmę, produkt lub świadczone usługi. Nasza firma posiada w pełni wyposażone zaplecze techniczne i wieloletnie doświadczenie, które pozwoli zrealizować nam każdy zlecony przez naszych nierzadko bardzo wymagających klientów projekt”.
Czy neony LED sprawdzą się w promocji mojej firmy?
Wśród wielu zalet tego formatu reklamy, w pierwszej kolejności powinniśmy wymienić ich wszechstronność, która pozwala stosować neony LED praktycznie w każdej branży potrzebującej kreatywnej formy oświetlenia lub nieszablonowych elementów dekoracyjnych.
Pozostałe cechy tego formatu reklamy, które czynią go obecnie tak popularnym to m. in.:
- siła przekazu przyciągająca uwagę potencjalnego klienta i wyróżniająca neony LED na tle innych reklam
- doskonała, niezależna od pory dnia lub panujących warunków atmosferycznych widoczność
- oryginalna forma w duchu vintage
- energooszczędność
Dodatkowo, warto nadmienić, że neony LED cechują się wysoką odpornością na eksploatację oraz szereg szkodliwych czynników zewnętrznych, dzięki czemu mogą przetrwać w oryginalnej postaci wiele lat w trakcie których będą przyciągały uwagę potencjalnych konsumentów i tym samym pozytywnie wpływały na widoczność naszego biznesu.