gugl

Pojawienie się Google Maps i wizytówek – poznaj opinie SEOSEM24

Teraz nie musisz być wielką międzynarodową firmą, aby mieć stronę internetową, fanpage na Facebooku, kanały na YouTubie, Twitterze lub konto na Instagramie, aby dzielić się zaletami swoich produktów lub usług. To samo dotyczy wizytówki Google Maps i korzyści płynących z wiedzy o tym, jak wyświetlać się w Google i pozyskiwać tam opinie.

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2005 r. Mapy Google stały się czymś więcej niż tylko aplikacją do lokalizowania Cię w mieście, którego nie znasz. Dzięki nim zapamiętasz, gdzie zaparkowałeś samochód (kto nie zgubił go w centrum handlowym?), poznasz rozkłady jazdy pociągów i komunikacji miejskiej, podzielisz się swoją lokalizacją w czasie rzeczywistym ze znajomymi, dowiesz się, jaki jest ruch przed startem do miejsca docelowego lub znajdź najbliższy bankomat.

Ale wśród tych i innych funkcji Map Google chcemy wymienić jedną, która pomoże w szczególności w rozwoju Twojej firmy: pozycjonowanie się w aplikacji. Nie chodzi tylko o to, by potencjalni konsumenci mogli znaleźć Twoje miejsce na mapie, ale o wiele więcej.

5 zalet pojawiania się w Mapach Google

  1. Będziesz tam, gdzie są klienci: 84% użytkowników Google korzysta z Map Google, więc warto założyć i zoptymalizować swój profil.
               
  2. Skorzystaj z nawigacji: Mapy Google są obecne w ponad 220 krajach. W 171 z nich dostarcza w czasie rzeczywistym informacje o warunkach drogowych. Czy możesz sobie wyobrazić, że Twoja firma znajduje się na tej samej ulicy, gdzie potencjalny klient widzi Twoją lokalizację, a konkurencji już nie?
               
  3. Pokażesz zaufanie: Mapy Google to aplikacja, która bardzo zależy od użytkowników, ponieważ to oni pomagają aktualizować informacje o nowych firmach lub zmianach w geografii miasta. Mogą też dzielić się ocenami i komentarzami na temat firmy, co buduje większe zaufanie nowych klientów.
               
  4. Będziesz miał wizytówkę: Dzięki opcjom aplikacji możesz przesyłać zdjęcia swoich produktów i usług, swojego lokalu, informacje o swoich cenach, czy masz parking lub usługę parkingowego, jaki rodzaj płatności akceptujesz i godziny otwarcia, wśród innych przydatnych informacji.
               
  5. Poprawiasz swoje pozycjonowanie: Jeśli masz profil w Google Maps, wyniki Twojej strategii SEO mogą się poprawić. Opinie użytkowników pomagają zwiększyć Twoją widoczność.

Pojawienie się w Mapach Google nie jest tak skomplikowane, jak sobie wyobrażasz! A my możemy Ci w tym pomóc. Sami dodajemy sukcesywnie swoje nowe lokalizacje. Możesz to sprawdzić poniżej, oto lista naszych nowych oddziałów:

SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www Białystok, Tworzenie stron www Białystok, Agencja reklamowa Białystok

Cieszyńska 3A, 15-371 Białystok

SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www Bytom, Tworzenie stron www Bytom, Agencja Reklamowa Bytom

Przemysłowa 1, 41-900 Bytom

SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www Częstochowa, Tworzenie stron www Częstochowa, Agencja marketingowa Częstochowa

Jasnogórska 27, 42-202 Częstochowa

SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www Częstochowa, Tworzenie stron www Częstochowa, Agencja reklamowa Częstochowa

Śląska 22, 42-217 Częstochowa

SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www Elbląg, Tworzenie stron www Elbląg, Agencja reklamowa Elbląg

Kowalska 15, 82-300 Elbląg

SEOSEM24 – Tworzenie stron www Gdańsk, Pozycjonowanie stron www Gdańsk, Agencja marketingowa Gdańsk

Jana Heweliusza 11/819, 80-890 Gdańsk

SEOSEM24 KATOWICE – POZYCJONOWANIE STRON WWW KATOWICE, TWORZENIE STRON WWW KATOWICE, AGENCJA REKLAMOWA KATOWICE

Mielęckiego 10 / 403, 40-013 Katowice

SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www Kielce, Tworzenie stron www Kielce, Agencja reklamowa Kielce

1 Maja 191, 25-646 Kielce

SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www Koszalin, Tworzenie stron www Koszalin, Agencja reklamowa Koszalin

Kaszubska 1, 75-036 Koszalin

SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www Kraków, Tworzenie stron www Kraków, Agencja reklamowa Kraków

Lubicz 3/119, 31-034 Kraków

SEOSEM24 LUBLIN – Pozycjonowanie stron www Lublin, Tworzenie stron www Lublin, Agencja marketingowa Lublin

Fryderyka Chopina 7, 20-026 Lublin

SEOSEM24 Łódź- Pozycjonowanie stron www Łódź, Tworzenie stron www Łódź, Agencja reklamowa Łódź

Piotra Skargi 12 / 304, 93-036 Łódź

SEOSEM24 Miszewo – Pozycjonowanie stron www Miszewo, Tworzenie stron www Miszewo, Agencja reklamowa Miszewo

Borowice 52, 09-471 Miszewo

SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www Płock, Tworzenie stron www Płock, Agencja reklamowa Płock

Zbożowa 7, 09-410 Płock

SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www Poznań, Tworzenie stron www Poznań, Agencja Reklamowa Poznań

Słowackiego 55/1, 60-521 Poznań

SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www Radom, Tworzenie stron www Radom, Agencja reklamowa Radom

Stanisława Zbrowskiego 14, 26-600 Radom

SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www Szczecin, Tworzenie stron www Szczecin, Agencja reklamowa Szczecin

Władysława Łokietka 2, 70-254 Szczecin

SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www Tarnów, Tworzenie stron www Tarnów, Agencja reklamowa Tarnów

Szkotnik 2B, 33-100 Tarnów

SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www Warszawa, Tworzenie stron www Warszawa, Agencja reklamowa Warszawa

Świętokrzyska 18 / 505, 00-002 Warszawa

SEOSEM24 Wrocław – Pozycjonowanie stron www Wrocław, Tworzenie stron www Wrocław, Agencja reklamowa Wrocław

Pasterska 2 / 45, 50-226 Wrocław

SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www Zakopane, Tworzenie stron www Zakopane, Agencja reklamowa Zakopane

Krupówki 30, 34-500 Zakopane

SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www Zielona Góra, Tworzenie stron www Zielona Góra, Agencja reklamowa Zielona Góra

Jędrzychowska 20D, 65-385 Zielona Góra

Tak samo zadbamy o wszystkie Twoje lokalizacje i dodamy je do Map Google.

Jak pojawić się w Mapach Google w kilku krokach? Opinie SEOSEM24

Przed rozpoczęciem tego procesu zalecamy sprawdzenie, czy Twoja firma nie istnieje już w Mapach Google. Możliwe, że ktoś już ją zarejestrował i widzisz ją w wyszukiwarce. Jeśli tak, musisz poprosić osobę, która to zrobiła, lub firmę Google o pomoc w odzyskaniu profilu.

Teraz tak, oto kroki:

1. Utwórz konto Google

Jeśli masz już e-mail w Gmailu, masz już konto, które jest używane we wszystkich produktach Google. Jeśli nie, możesz utworzyć nowe konto w witrynie.

2. Zarejestruj się w Google Moja Firma (Google Moja Firma)

Google Moja Firma to profil Twojej firmy, dzięki któremu możesz zarządzać wszystkim, co jest z nią związane. Nie musisz nic płacić, aby się zarejestrować, a to pomoże Ci pozycjonować się w Mapach Google. Będziesz używać tych samych danych uwierzytelniających, co powiązane z nim konto Gmail.

3. Wypełnij formularz w Google Moja Firma

Tam zostaniesz poproszony o podanie kluczowych informacji, z których wiele można udostępnić użytkownikom Google:

  • nazwa firmy,
  • numer telefonu kontaktowego
  • adres
  • witryna internetowa
  • a także zdjęcia produktu lub usługi, które chcesz udostępnić.

4. Zweryfikuj swoje konto

Gdy prześlesz wszystko w formularzu, Google poprosi Cię o potwierdzenie konta za pomocą kodu, który wyśle na Twój telefon komórkowy lub e-mail, zgodnie z Twoim wyborem. Gdy nadejdzie, wpiszesz go w Google Moja Firma.

5. Sprawdź, czy pojawiłeś się w wyszukiwaniu

Gdy Twoje konto Google Moja Firma zostanie zweryfikowane, automatycznie pojawi się w Mapach Google. Wykonaj więc test, aby upewnić się, że podałeś wszystkie niezbędne informacje i że są one wyświetlane poprawnie.

Pamiętaj, że możesz aktualizować dowolne dane lub wizerunek swojej firmy, kiedy tylko chcesz. To jedna z zalet posiadania profilu w tej aplikacji, ponieważ masz możliwość zarządzania wszystkim, co dotyczy danych, które pomagają promować Twoją firmę, bez konieczności inwestowania dużej ilości czasu lub zasobów w ich edycję.

Obecność Twojej firmy w Mapach Google

Dzięki Twojej obecności w Mapach Google będziesz mógł wchodzić w interakcje ze swoimi klientami i potencjalnymi konsumentami, odpowiadając na pytania dotyczące Twoich produktów lub usług, odpowiadając na komentarze pozostawione w ocenach lub poprawiając informacje, które są niejasne, błędne lub nieaktualne dane (taką jak telefon, który już nie działa, promocja, która już nie istnieje, lub nowy przedmiot, o którym wcześniej nie wspomniano).

Do tego masz dostęp do danych analitycznych, które pomogą Ci lepiej zrozumieć zachowanie odwiedzających i osób, które szukają Cię w Google. Masz też od razu aplikację mobilną, dzięki czemu możesz bez problemu odwiedzać swój profil Google Moja Firma i nie ma znaczenia, czy nie masz sklepu, ponieważ istnieje opcja wyświetlania tylko informacji kontaktowych bez adresu fizycznego.

Na pewno zastanawiasz się, co możesz zrobić, gdy pojawisz się już na Google Maps, aby konwersje zaczęły się materializować. Mamy kilka wskazówek, które są bezcenne. Możesz też do nas zadzwonić i porozmawiać z nami na ten temat.

6 wskazówek dotyczących konwersji w Mapach Google

1. Pokaż swoje produkty

Jeśli masz wszystkie informacje o lokalizacji lub dane kontaktowe swojej firmy, jesteś już w połowie drogi. Ale jeśli nie dołączysz zdjęć tego, co sprzedajesz, jak wygląda Twój sklep, jak wysyłasz swoje towary itp., Potencjalni klienci mogą zwrócić się do konkurencji, aby zobaczyć inne opcje. Zasil swój profil Moja Firma aktualnymi, dobrej jakości zdjęciami, które dostarczają wielu informacji o Twojej ofercie.

2. Odnieś się do wszystkich uwag – nawet negatywnych

Nikt nie lubi mieć recenzji, które są nieprzychylne jego usługom online, gdzie każdy może je przeczytać. Ale to właśnie jedna z zalet: każdy, kto wejdzie na Twój profil, będzie miał okazję poznać dobre i złe strony Twojego produktu lub usługi, a zwłaszcza tego, jak obsłużysz niezadowolonego klienta.

Nikt nie jest doskonały, a dla wizerunku każdego sprzedawcy bardzo pomaga zaakceptowanie błędów i znalezienie sposobu na ich naprawienie.

3. Dołącz do lokalnego katalogu firm

Wiele sytuacji pokazuje nam, że razem osiągamy więcej niż w pojedynkę, tak samo dzieje się z firmami, które mają wspólną lokalizację lub branżę w obrębie tego samego miasta. Dodaj swoją firmę do elektronicznych katalogów specjalizujących się w określonych rynkach, geolokalizacjach lub produktach.

4. Handluj z innymi, aby udostępniać powiązania biznesowe

Zwłaszcza, gdy zaczynasz lub masz ofertę, która mogłaby zainteresować klientów innym, uzupełniającym Twój produkt: podejdź do tych, którzy nie są Twoją bezpośrednią konkurencją. Na przykład, jeśli sprzedajesz trampki o miejskiej estetyce, sklep specjalistyczny dla skaterów i fanów trików rowerowych to dobre miejsce, aby o sobie wspomnieć. Możesz tworzyć partnerstwa na zasadzie wzajemności, dzięki czemu dotrzesz do większej liczby klientów, zarówno poprzez wzmianki w innym sklepie, jak i swoją obecność na Google Maps.

5. Wybierz odpowiednie słowa kluczowe

Istnieje kilka narzędzi, które mogą pomóc Ci znaleźć te słowa kluczowe, których ludzie używają w wyszukiwarkach, szukając produktu lub usługi. Nie chodzi tylko o wymienienie głównego produktu lub usługi, które oferujesz, ale także tych, które bezpośrednio i pośrednio są z nim związane. To może zadecydować o dotarciu do potencjalnych klientów, którzy staną się lojalnymi klientami.

6. Korzystaj z danych statystycznych

Google Moja Firma oferuje bezpłatne dane, które pomogą Ci lepiej zrozumieć zachowanie Twoich klientów i gości, takie jak:

  • Liczba wyświetleń w wyszukiwarce
  • Wyszukiwania w wyszukiwarce
  • Połączenia odebrane na zarejestrowany telefon
  • Kliknięcia witryny
  • Rezerwacje
  • Prośby o wskazówki
  • ile zapytano o opublikowane oferty

Nie jesteś sam, ponieważ dostępne jest Centrum Pomocy, w którym możesz sprawdzić aktualizacje, wskazówki, jak lepiej korzystać z Google Moja Firma, a także odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. A dzięki Społeczności Google Moja Firma będziesz mógł dzielić się wątpliwościami, radami i odkryciami z innymi, którzy tak jak Ty korzystają z narzędzia, aby odnieść sukces w swojej cyfrowej strategii marketingowej. Skontaktuj się również z nami, a my pomożemy Ci we wszystkim, co związane z wizytówkami Google Maps. Poznaj opinie SEOSEM24 na temat wizytówek i umów się z naszym pracownikiem na spotkanie!

You may also like